Incadea - Iparági megoldás autókereskedők számára

Az incadea rendszer Magyarországon elsőként a BMW hazai kereskedéseiben került bevezetésre. A BMW Magyarország kezdeményezésére lezajlott több mint 2 éves projekt során a hazai márkakereskedésekben történt meg a nemzetközi autókereskedelmi rendszer lokalizációja és testreszabása, valamint az importőr rendszerével történő összekötése.




A BMW Magyarország és a hazai BMW márkakereskedések ügyvezetői a MultiSoftban gyűltek össze, ahol megállapodást kötöttek a márkakereskedésekben történő incadea-bevezetésekkel kapcsolatos támogatásról.

Az Incadea ERP-alapú Dealer Management rendszer (DMS) lehetővé teszi, hogy ügyfeleinek egyre növekvő igényeire koncentráljon.

 

 

 

Címszavakban az incadeáról

 

  • A világ legnagyobb NAV bővítménye
  • Több mint 40.000 aktív felhasználó használja nap mint nap a világon
  • Korlátlan számú gyártmány kezelése
  • Korlátlan számú vállalat és raktár kezelése
  • Kedvezményadási korlátokra is kiterjedő szerepkör-orientált jogosultsági rendszer
  • Előlegek kezelése
  • Paraméterezhető pénzügyi kimutatások
  • Több telephely/üzletág kezelése, telephelyek/üzletágak közti átadás támogatása
  • Bizonylatmásolás
  • Navision rendszeren alapul, ezért a DMS-től elvárhatón túl teljes vállalatirányítási funkcionalitást biztosít

 

Jármű

 

  • Járművek állapotának automatikus beállítása (új, használt, vevői, partnerjármű)
  • Beszámítás (nem csak a vevő tulajdonában lévő jármű számítható be)
  • Modellek, extrák adatainak automatikus betöltése
  • Gyári extrák, saját extrák, csomagok kezelése
  • Vevői árcsoportok kezelése
  • Dealer bonusok (eladásösztönzők) kezelése
  • Kapcsolattarók adatainak tárolása (vevő, vezető, ...)
  • Ajándék extrák kezelése

 

Alkatrész

 

  • Elektronikus szállítólevél, számla fogadása
  • Cikkcserék kezelése
  • Vevő- és cikkcsoportonkénti árképzés
  • Leltár kezelése

 

Szerviz

 

  • Automatikus normázás modell (művelettípus) alapján
  • Egy munkalapon fizetős, garanciális, belső vevős sorok
  • Apróanyag költség automatikus számításának lehetősége
  • Egy cikk- vagy műveletsorból felosztással több fizető vevőnek készíthető számla
  • Visszahívási akciók automatikus kezelése – munkalap megnyitásakor figyelmeztetés az elvégzendő visszahívási akcióra
  • Figyelmeztetés az esedékes időpontokra (műszaki vizsga, zöld kártya)

 

Munkaidő-nyilvántartás

  • Szerelők hatékonyságának mérése – munkalap vagy időszak szintjén
  • Időbélyegzés munkalap vagy munkacsoport szintjén
  • Normaidő, számlázott idő, felhasznált idő összevetése

 

Adatcsere

 

  • Tetszőleges felépítésű szöveges fájlok importálása/exportálása helyi könyvtárból, hálózatról vagy távoli szerverről akár késleltetett végrehajtással is
  • Az import/export folyamatok akár felhasználók által is definiálhatók
  • Elektronikus dokumentumok kezelése területenként

 

Ügyfélkezelés

  • Érdeklődők kezelése mindenre kiterjedő marketingadatokkal
  • Tevékenységek kezelése eredménykódokkal, értékeléssel
  • Eredménykód-láncok
  • Üzletkötők/Csapatok kezelése
  • Tevékenységek automatikus létrehozása könyveléskor
  • Kampányok létrehozása ügyfél és/vagy járműadatokon keresztül

További információért, kérjük, lépjen velünk kapcsolatba a Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd. címen vagy kapcsolatfelvételi oldalunkon.


Kapcsolatfelvétel

 

A járműellenőrzés jövője

Ismerje meg az AutoVHC megoldást!

CRM iparági megoldás

CRM autókereskedők számára

Száguld a BMW- és Mazda-kereskedés

Jelentős időmegtakarítás nemzetközi autókereskedelmi szoftverrel - esettanulmány