incadea.myengine

Autókereskedelem és szerviz

Kérdezzen szakértőnktől!

incadea.myengine – járműkereskedelmi megoldás (DMS)

Az incadea.myengine egy globális autó márkakereskedői megoldás (DMS). A megoldás a Microsoft Dynamics NAV -ra épül kiegészítve az autókereskedők számára hasznos funkciókkal, mellyel hatékonyan növelheti profitját.

Az incadea.myengine rendszert arra tervezték, hogy az autóipar napjaink egyre növekvő üzleti igényeit is kielégítse. Az úgynevezett szerepkör alapú felhasználói felületeket az egyszerűség és flexibilitás jegyében hozták létre. A végső cél, hogy a felhasználók hatékonyabban végezhessék mindennapi munkájukat, és már a rendszerbe belépve a saját szerepkörük által igényelt információkkal találkozzanak. A rendszer konkrét feladatokat és a felhasználó számára releváns információkat jelenít meg és áttekintést ad, például azokról a rendelésekről, amelyekért a felhasználók felelnek. Lehetővé teszi, hogy mindenki optimálisan szervezze a saját feladatait és munkáját. Az alkalmazás 22 előre beállított szerepkört tartalmaz, amelyek módosíthatók, szükség szerint bővíthetők. A incadea.myengine-ben egyetlen központi adatbázisban elérhető az összes ügyfél adat, és képes több gyártmány egyidejű kezelésére is. A rendszer felépítéséből adódóan használható akár az importőrök akár a márkakereskedők, illetve szervizek által is. Az incadea.myengine korszerű technológiáját jól mutatja, hogy az elérhető hozzá teljes körű mobil applikáció, illetve a felhasználók számára felhős szolgáltatás keretében is igénybe vehető.

incadea-myengine támogatott területek

  • Szerviz – időpont foglalás, műhelymunka tervezés, szervizmunka állapotáról jelen idejű információ
  • Alkatrészek – többféle gyártmány árukészlet kezelése, független cégek esetében is
  • Jármű – járműkészlet és teljes terjesztői hálózat optimális irányítása
  • Importőr kezelés – egy különálló modul vezérli a importőrökkel ill. partnerekkel kapcsolattartástást
  • Pénzügy és kontrolling – üzleti szegmensek elemzése és kontrolling tevékenysége
  • Human Erőforrás és IT menedzsment

A rendszerben definiált szerepkörök

  • Szerviz Menedzser
  • Szerviz Tanácsadó
  • Szerviz Asszisztens
  • Műhely Vezető
  • Vevőszolgálat
  • Alkatrész menedzser
  • Alkatrész Vásárlás & Leltár menedzser
  • Alkatrész Értékesítő
  • Alkatrész beszerző
  • Alkatrész raktárkészlet
  • Gépjármű értékesítési menedzser
  • Gépjármű értékesítési asszisztens
  • Gépjármű Értékesítő
  • Számviteli vezető
  • AP koordinátor
  • AR koordinátor
  • Könyvelő
  • Pénztáros
  • Marketing & Kapcsolati Menedzser
  • HR Menedzser
  • IT Menedzser
  • IMM kereskedő munkatárs

Ügyfeleink mondták az incadea-myengine rendszerről


„A rendszer egyik legnagyobb előnyét abban látom, hogy a könyvelésünk is ebben működik, így sokkal könnyebb egységes jelentéseket leszedni, pár gombnyomással létre tudunk hozni olyan anyagokat, melyek összeállítása a korábbi rendszerben több óráig vagy akár több napig tartott. Az időmegtakarítás mellett az incadea könnyebb átláthatóságot, gördülékenyebb üzletmenetet is eredményez, ami hatékony munkavégzéshez, közvetve pedig a bevételek növekedéséhez segíti hozzá cégünket”

Kersák Szilvia, projektmenedzser, Schneider Autóház Kft.


További információkért az incadea-myengine rendszerről vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel