A Dynamics AX (Dynamics 365 Finance and Operations) és a Business Central (NAV, Navision) egyaránt a Microsoft által fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszerek. De akkor mi a különbség a két ERP között? Kinek melyiket érdemes választania?
A legnagyobb különbség a két rendszer között, hogy a Business Centralt a Microsoft a KKV szektornak, míg az AX-et a nagyvállalatoknak szánja. Ennek megfelelően az utóbbi árazása és licencelése is ehhez illeszkedik. Költségesebb üzemeltetés, hosszabb bevezetési időszak jellemzi.
A technológia, és a szoftver folyamatos fejlődésével eljutottunk odáig, hogy a Business Central már hasonló fokú testre szabhatóságot nyújt, mint az AX, amely akár a hazai nagyvállalatokat is könnyedén ki tudja szolgálni. Mindezt az üzemeltetési és licencköltség töredékéért.
Microsoft Dynamics 365 Business Central | Microsoft Dynamics AX | |
Célcsoport | Kis- és középvállalkozások | Nagy cégek, rendkívül komplex folyamatokkal |
Felszereltség | Az iparág-specifikus igényeket testre szabható, dobozos bővítmények elégítik ki | A speciális igények a rendszer keretein belül valósíthatók meg |
Felhasználók száma | Akár 1 licenc megvásárlásával beszerezhető | Minimum 20 licencet kell vásárolni |
Ha mélyebben szeretné megvizsgálni a két rendszer különbségét, töltse le összehasonlító tanulmányunkat. Az összegyűjtött szempontok alapján Ön is megalapozott döntést hozhat!
Megismerheti a két termék fejlődését, és konkrét példákon keresztül mutatjuk be, hogy kinek ajánljuk az egyik, vagy a másik rendszert.
Vegyük sorba, hogy egészen pontosan milyen előnyökkel rendelkezik a Microsoft Dynamics 365 Business Central a Dynamics AX-szel szemben, ezáltal mindenki el tudja dönteni, hogy valóban szeretne-e váltani.
Tudjuk, hogy a döntés során az egyik legfontosabb faktor, a bevezetés és üzemeltetés ára.
Ezért már az ajánlatadás során nagy figyelmet szentelünk az ügyféligények felmérésének. A későbbiekben pedig dedikált projektvezető segíti fejlesztőink munkáját, így biztos lehet benne, hogy minden információ egy kézbe összpontosul.
Megrendelés előtt felmérjük a szükséges erőforrásokat és az Ön igényei, valamint a rendelkezésre álló információk alapján kiválasztjuk a leginkább megfelelő hagyományos, vagy agilis projektszemléletet.
Dedikált konzulens garantálja nálunk azt, hogy a kommunikáció zavartalanul működjön: nincsenek elveszett információmorzsák és félreértések. A MultiSoft Kft. volt az első Magyarországon, aki vállalatirányítási rendszer bevezetéssel foglalkozott: több, mint 30 éves tapasztalatunk és közel 80 fős csapatunk garantálja a sikert.
Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal népszerűsítjük és értékesítjük szerte az egész világon.
A MultiSoft csapata mindig naprakész a problémáink tekintetében, valamint rugalmasan válaszol kéréseinkre – legyen szó akár egy egyszerű kérdésről, akár egy nagyobb, rövid távú projekt elindításáról és végrehajtásáról. Több éve használjuk már a Dynamics ERP-t a Multisoft általi fejlesztésekkel és lokalizációs funkcióival. Egy ilyen tapasztalt partnerrel, mint a MultiSoft, úgy érezzük nyugodtak lehetünk az adózási előírásokban és funkcionalitásokban.