Megelégelte a Microsoft AX vállalatirányítási rendszer egyre növekvő költségeit?
Szeretné elavult verzióját leváltani egy költséghatékonyabb rendszerre?

Ismerje meg a Microsoft D365 Business Centralt

Kérjen ajánlatot!

Microsoft Dynamics 365 Business Central vs. Dynamics AX

A Dynamics AX (Dynamics 365 Finance and Operations) és a Business Central (NAV, Navision) egyaránt a Microsoft által fejlesztett integrált vállalatirányítási rendszerek. De akkor mi a különbség a két ERP között? Kinek melyiket érdemes választania?

A legnagyobb különbség a két rendszer között, hogy a Business Centralt a Microsoft a KKV szektornak, míg az AX-et a nagyvállalatoknak szánja. Ennek megfelelően az utóbbi árazása és licencelése is ehhez illeszkedik. Költségesebb üzemeltetés, hosszabb bevezetési időszak jellemzi.

De mire képes a Business Central?

A technológia, és a szoftver folyamatos fejlődésével eljutottunk odáig, hogy a Business Central már hasonló fokú testre szabhatóságot nyújt, mint az AX, amely akár a hazai nagyvállalatokat is könnyedén ki tudja szolgálni. Mindezt az üzemeltetési és licencköltség töredékéért.

 Microsoft Dynamics 365 Business CentralMicrosoft Dynamics AX
CélcsoportKis- és középvállalkozásokNagy cégek, rendkívül komplex folyamatokkal
FelszereltségAz iparág-specifikus igényeket testre szabható, dobozos bővítmények elégítik kiA speciális igények a rendszer keretein belül valósíthatók meg
Felhasználók számaAkár 1 licenc megvásárlásával beszerezhetőMinimum 20 licencet kell vásárolni

10 érv a Business Central mellett

Lapozzon bele AX vs. BC tanulmányunkba!

Ha mélyebben szeretné megvizsgálni a két rendszer különbségét, töltse le összehasonlító tanulmányunkat. Az összegyűjtött szempontok alapján Ön is megalapozott döntést hozhat!
Megismerheti a két termék fejlődését, és konkrét példákon keresztül mutatjuk be, hogy kinek ajánljuk az egyik, vagy a másik rendszert.

Vegyük sorba, hogy egészen pontosan milyen előnyökkel rendelkezik a Microsoft Dynamics 365 Business Central a Dynamics AX-szel szemben, ezáltal mindenki el tudja dönteni, hogy valóban szeretne-e váltani.

  1. Rövidebb implementáció: Általánosságban 3-6 hónap elegendő hozzá, illetve kisebb projektcsapat képes véghez vinni ezt. 
  2. A Microsoft Dynamics 365 Business Central esetében a bevezetés és karbantartás költséghatékonyabban elvégezhető: az egyszerűbb felépítésnek köszönhetően gyorsabb oktatások, kevesebb támogatást igényel, alacsonyabb licencköltség.
  3. Az Appsource alkalmazásáruházban több, mint ezer kész megoldás közül válogathatunk, amelyek külön fejlesztés nélkül kapcsolhatók a rendszerhez.
  4. Az egyszerűbb folyamatoknak köszönhetően könnyebben elsajátítható a rendszer kezelése.
  5. folyamatok (pl. beszerzés és értékesítés) szétoszthatók az entitások között.
  6. A Business Central webes klienssel is rendelkezik.
  7. Elérhető telepített és teljesen felhős verzióban is, amelyet könnyedén elérhetünk bármilyen mobileszközről (mobiltelefon, táblagép, bármilyen böngészőt futtatni képes egyéb eszköz)
  8. Microsoft 365 (pl. Sharepoint, Office, Power Platform, Outlook) integráció és tárhely.
  9. Egyedi dokumentumsablonok létrehozásának lehetősége Microsoft Word segítségével.
  10. A Dynamics AX rendszer üzemeltetése során felmerülő költségekhez képest a Business Central bevezetés, a követési díj, illetve a támogatási szolgáltatás díja is jelentősen kedvezőbb.

Tudjuk, hogy a döntés során az egyik legfontosabb faktor, a bevezetés és üzemeltetés ára. 

Ezért már az ajánlatadás során nagy figyelmet szentelünk az ügyféligények felmérésének. A későbbiekben pedig dedikált projektvezető segíti fejlesztőink munkáját, így biztos lehet benne, hogy minden információ egy kézbe összpontosul.

Miben tudunk segítséget nyújtani?

Mivel tudjuk, hogy minden változás nehéz, a vállalati rendszer megújításához is szüksége lesz egy olyan Microsoft partnerre, aki kellő tudással, és tapasztalattal rendelkezik.
A MultiSoft Kft. a Business Central bevezetések specialistájaként segíthet Önnek, hogy a minél inkább zökkentőmentes legyen az átállás. Mind a bevezetési projekt, mind pedig az oktatások és az üzemeltetés során számíthat ránk!

Miért válassza a MultiSoft Kft.-t?

Megrendelés előtt felmérjük a szükséges erőforrásokat és az Ön igényei, valamint a rendelkezésre álló információk alapján kiválasztjuk a leginkább megfelelő hagyományos, vagy agilis projektszemléletet.

Dedikált konzulens garantálja nálunk azt, hogy a kommunikáció zavartalanul működjön: nincsenek elveszett információmorzsák és félreértések. A MultiSoft Kft. volt az első Magyarországon, aki vállalatirányítási rendszer bevezetéssel foglalkozott: több, mint 30 éves tapasztalatunk és közel 80 fős csapatunk garantálja a sikert. 

Csapatunk több mint 10 éve fejleszt egyedi igényekre specializált alkalmazásokat Microsoft Dynamics NAV/Business Central rendszerekhez, amelyeket nemzetközileg elismert, 5 kontinensen átívelő viszonteladói partnerhálózattal népszerűsítjük és értékesítjük szerte az egész világon.

30+

Év tapasztalat

20

Fejlesztő

50+

Elhivatott szakértő

300+

Aktív ügyfél

Akikkel már dolgoztunk együtt...

Rólunk mondták...

A MultiSoft csapata mindig naprakész a problémáink tekintetében, valamint rugalmasan válaszol kéréseinkre – legyen szó akár egy egyszerű kérdésről, akár egy nagyobb, rövid távú projekt elindításáról és végrehajtásáról. Több éve használjuk már a Dynamics ERP-t a Multisoft általi fejlesztésekkel és lokalizációs funkcióival. Egy ilyen tapasztalt partnerrel, mint a MultiSoft, úgy érezzük nyugodtak lehetünk az adózási előírásokban és funkcionalitásokban.

Cziffra Tibor
Mom Zrt.

További kérdés esetén forduljon értékesítő kollégáinkhoz!

A tanulmány letöltéséhez töltse ki az alábbi űrlapot!

ERP bevezetési segédlet letöltése

A PDF dokumentumot a megadott e-mail címre küldjük el Önnek