EGY LÉPÉSSEL KÖZELEBB A

Sikeres ERP bevezetéshez

A zökkenőmentes ERP bevezetési projekt a megfelelő partner kiválasztásával kezdődik.

Kérjen ajánlatot a MultiSoft Kft-től!

Kérjen ajánlatot!

Akik már minket válaszottak

Miért a MultiSoft-ot válassza ERP bevezető partnerként?

A mondás, mely szerint “A hatékony projekt a megfelelő partner kiválasztásával kezdődik”, bár elcsépeltnek tűnik, de különösen igaz egy olyan projekt esetében, amelyben a cég minden osztálya érintett. Ilyen az ERP rendszerünk bevezetése/upgrade-je is. Éppen ezért nagyon fontos, hogy olyan tapasztalt partnert válasszunk, aki nem csak a szoftvert ismeri áthatóan, de a folyamatok átalakításában, felmérésében is van tapasztalata. Tovább javíthatja a projekt sikerességét, ha a partner az adott iparágban már rendelkezik tapasztalattal.

A Microsoft Dynamics 365 Business Central képes kiszolgálni a különböző iparágak legjelentősebb kihívásait beépített funkcionalitásával és egyedileg testreszabható moduljaival. 

Eddigi projektjeink során magas szintű tapasztalatot szereztünk eltérő méretű és egyedi folyamatokkal rendelkező cégek új vállalatirányítási megoldás bevezetésében, illetve régi ERP-jük korszerűsítésében. 
A megfelelő rendszer kiválasztása mellett, a folyamatok felmérésében és azok esetleges újragondolásában is segítjük ügyfeleinket.

Az elmúlt 20 év során a legkülönbözőbb szektorban tevékenykedő ügyfelekkel dolgozhattunk már együtt, aminek hála, otthonosan mozgunk a legtöbb iparágban és azok speciális folyamatainak ismeretében. 

A teljesség igénye nélkül néhány bevezetett projektjeinkből:

Miért pont Business Central (NAV)?

Egy vállalatirányítási rendszer igazi ereje nem abban reljik, hogy képes e kiállítani a számlákat, és kezelni a terméklistánk. Igazság szerint, erre már minden, a piacon megtalálható nagyobb ERP képes. Ez nem azt jelenti, hogy nincs szükség a széleskörű funkcionalitásra, de a valós különbséget a szoftver környezetében található ökoszisztéma jelenti:

  • Milyen egyéb eszközök/szoftverek illeszthető be arendszerünkbe?
  • Hogyan kezeli a szoftver az egyedi igényeket?
  • Milyen licenszelési lehetőségeink vannak?
  • Elérhetjük e az adatainkat, földrajzi helytől és eszköztől függetlenül?

A Business Central fejlesztése során figyelembe vették ezeket a kérdéseket, így olyan alkalmazáscsoport jött létre, amely nemcsak könnyedén beintegrálható a meglévő munkamenetbe, de rengeteg automatizációval és integrációval segíti a dolgozók munkáját. Ide tartozik a mobilalkalmazásokhoz hasonlóan elérhető Microsoft Appstore, a Power Platform, amelynek segítségével kódolási tudás nélkül készíthetünk egyedi alkalmazásokat, riportokat, automatizációkat, illetve természetesen a legtöbb cég által alkalmazott Office csomagok hatékony integrációja is.

Ha többet szeretne megtudni a rendszerről, vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével!

Business Central logo

Tudjon meg többet a Business Centralról és a MultiSoft Kft-ről!

ERP bevezetési segédlet letöltése

A PDF dokumentumot a megadott e-mail címre küldjük el Önnek