Eszköz-nyilvántartás és bérbeadás

Microsoft Dynamics NAV alapokon

Kérdezzen szakértőnktől!

Microsoft Dynamics NAV Eszköz-nyilvántartás és bérbeadás


A Microsoft Dynamics NAV alapokon kifejlesztett Aimit eqm megoldása elsősorban az eszköz bérbeadással, eladással és szervizeléssel foglalkozó cégek (pl. építőipari gépek, hajók, autók, liftek, daruk, stb.) tevékenységét támogatja.

Az eqm megoldás lehetővé teszi, hogy minden munkatárs hozzáférhessen a költségekkel kapcsolatos információkhoz és arra törekedjen, hogy a legtöbb értékesítési vagy bérbeadási tevékenység nyereséget hozzon.

Főbb jellemzői

  • Praktikus naptár-nézetek mutatják a felhasználók számára, hogy egy adott pillanatban mely eszközök állnak rendelkezésre a bérbeadás céljára.
  • Az egyes eszközökhöz és eszköztípusokhoz rendelt szervizelési ciklusok mutatják az előírt karbantartásokkal kapcsolatos feladatokat és az ahhoz szükséges erőforrásokat.
  • A rendszer az eszközzel kapcsolatos minden változást tárol, azokból különböző nézetekben és jelentésekben elemzéseket készíthetünk. Minden eszközhöz, -típushoz és -csoporthoz bármikor készíthetők eredmény-kimutatások és statisztikák.
  • Emellett segítséget nyújt az eszközök bérbeadásának szerződés nyilvántartásában, illetve az átadás-átvétel bizonylatok előállításában és letárolásában.

Ügyfeleink mondták


„A szervezés és a hatékonyság a NAV rendszer használatával nagyságrendekkel megnőtt, ami a pénzügyi mutatókban is megjelenik. Csak ajánlani tudom minden kis- és középvállalkozásnak.”

Kretz Tamás, ügyvezető igazgató, Schrack-Seconet Biztonságtechnikai Kft.


További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel