A Microsoft Dynamics 365 Sales/CRM segítségével

Microsoft Dynamics 365 Sales/CRM

A Microsoft Dynamics 365 Sales/CRM napjaink dinamikusan fejlödő világában az egyik legismertebb ügyfélkapcsolatkezelő rendszer.

Segítségével egyszerűen és átláthatóan kezelheti potenciális ügyfeleivel kapcsolatos információit, megkeresési adatait  mindamellett, hogy értékesítési és marketing folyamatai hatékonyságát is könnyedén támogathatja.

Marketing

A Microsoft Dynamics CRM segítségével egyszerűen gyűjtheti aktivitásaiból származó adatait, automatizálhatja kampányai indítását, valamint partnerei tevékenységeinek információit is rögzítheti, amelyeket könnyedén csoportosíthat különböző szempontok alapján.

Marketing kampányaiból adódó eredményességét és hatékonyságát a CRM által létrehozott vizuális grafikonoknak és ábráknak köszönthetően pillanatok alatt értékelheti.
A marketing-programok hatékonyságát rugalmas szegmentációs eszközökkel, intuitív kampány-kezelő funkciókkal, robusztus munkafolyamatokkal és hasznos elemzésekkel fokozhatja. 

Laptop
Microsoft D365 CRM

Értékesítés

Az értékesítési terület számára elengedhetetlen a rugalmasság és a felkészültség mind szakmai relevancia szempontjából, mind a felmerülő ügyféligények részéről.
A Microsoft Dynamics CRM /Sales megkönnyíti a hétköznapi munkavégzést értékesítési csapata számára az általa nyújtott lehetőségekkel.


Potenciális ügyfeleinek, valamint meglévő ügyfélkörének adatait teljes körűen és pontosan feljegyezheti, valamint tárolhatja a rendszerben, amelyet bárhol és bármikor elérhet, ezzel megkönnyítve a gyors döntéshozatalt, valamint a gördülékeny és hatékony munkavégzést önmaga és ügyfelei, partnerei részére.

Produktív munkavégzés vállalat számos területén!

Funkciók

Ügyfelekhez kötödő tevékenységek kezelése

Tárolja felmerülő ügyfél információit (kapcsolattartási adatok) és a hozzájuk tartozó tevékenységi adatait (telefonos megkeresések, találkozások, tárgyalások stb..) egy adott helyen, amely bármikor rendelkezésére áll.

Potenciális lehetőségek, lead-ek menedzselése

A potenciális ügyfelekkel kapcsolatos felmerülő információkat, folyamatokat és feladatokat feljegyezheti, illetve tárolhatja azokat az első megkeréstől egészen az ajánlat lezárásáig a rendszerben.

Felmerülő kampányainak menedzselése

Meglévő, valamint felmerülő ügyfelei részére tervezett kampányait könnyedén megtervezheti, végrehajthatja, illetve ellenőrizheti a CRM rendszer segítségével.

Látványos elemzések, riportok és jelentések készítése

Naprakész információkra vonatkozó, valós idejű és látványos kimutatásokat készíthet, amely elősegíti értékesítői munkájának eredményességét.

Microsoft 365 alkalmazások az eredményesebb munkavégzésért

A Microsoft 365 integrációnak köszönhetően hatékonyabban kezelheti ügyleteit a már jól ismert alkalmazásokkal.

Automatizált segítség - Kapcsolati segéd alkalmazása

Hasznos információkról kaphat automatikus étesítést a rendszeren belül.  ( Pl:. Ha szűkös hatáidőn belül van egy záródó lehetősége a Kapcsolati segéd egy automatikus üzenetet küld Önnek arról ,hogy vegye fel a kapcsolatot az ügyféllel)

Érdeklődjön csomagajánlatainkról!

A felhő alapú megoldások előnye amellett hogy rugalmas az alakíthatósága és a könnyen tervezhető, még havidíjas fizetési konstrukcióban is elérhető. A rendszert igény szerint akár ideiglenesen is könnyedén lehet bővíteni új alkalmazásokkal vagy felhasználókkal. A felhő rendszer értelemszerűen sem az első telepítés esetében, sem a bővítéskor nem igényel szerver oldali befektetést, sem karbantartást.

A csomagok szemléltetik a rendszer használatával kapcsolatos költségeket, de pontos ajánlatot a konkrét igények ismeretében tudunk adni.

Microsoft Dynamics implementációs költségek és folyamatok

A Microsoft Dynamics rendszerek bevezetése általában több lépésben történik, a meglévő folyamatok optimalizálásával, és igény szerint teljes körű oktatással. Egy komplex rendszer bevezetése ezért viszonylag sok időt vesz igénybe. Egy adott üzleti folyamat rendszer, mint például az Ügyfélkezelés, azaz a Microsoft Dynamics 365 For Sales / CRM implementációja konzultáció igényes.

Ebből adódóan tehát, bármilyen üzleti folyamat alapú rendszer vagy alkalmazás bevezetése legtöbb esetben egyedi feltételek mellett valósul meg.

Szolgáltatások

A MultiSoft, több mint 20 éves tapasztalattal, 280 informatikai rendszer bevezetéssel maga mögött a win-win konstrukcióban hisz.
A sikeres vállalatirányítási, CRM, workflow- és dokumentum-kezelési rendszer bevezetésének a titka:

Miért válassza a MultiSoft-ot CRM partnereként?

Cégünk teljes körű megoldást kínál a vállalatirányítás, az ügyfélkapcsolat-kezelés valamint az egyedi szoftverfejlesztés területén. Magyarországi piacvezető pozíciónkon túlmenően öt kontinensen átívelő nemzetközi kereskedelmi csatornával állunk potenciális üzleti partnereink rendelkezésére.

Közel harminc éves tapasztalatunk, a technológia fejlődésének folyamatos követése és szakembereink folyamatos képzése ad garanciát arra, hogy ügyfeleinket mindig a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, ezáltal biztosítva számukra a folyamatos fejlődés lehetőségét.
Munkánk sikerességét multinacionális vállalatok elismerése, hosszú távú partnerségi viszonyok, továbbá több száz elégedett ügyfél bizonyítja.

0 +
Tanácsadó és projekt menedzser
0
Év tapasztalat
0 +
Elégedett ügyfél
„A CRM rendszer használatával cégünk értékesítési és marketing- tevékenységét a lehető legoptimálisabb módon tudjuk végezni. A vevőinkkel és üzleti partnereinkkel való kapcsolattartás mindig pontosan és ütemezetten történik.”
elszöv logo
Varga Gábor
Műszaki mérnök
Scroll Up