Modern ügyfélkezelés egyszerűen a Microsoft Dynamics CRM Online

Tűnjön ki a versenytársai közül

Ahhoz, hogy kitűnhessen versenytársai közül erősítenie kell vásárlói hűségét és meg kell őrizze jó hírnevét. 

Az ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM, azaz Customer Relationship Management) éppen ezt a célt szolgálják, amely a Microsoft megoldásának köszönhetően könnyen megvalósítható a bevezetési folyamat bármely vállalakozás számára. 

Kereskedő

A Microsoft Dynamics CRM Online megmutatja, hogy milyen egyszerűen kezelheti felmerülő ügyleteit! ​

Átlátható üzleti lehetőségek

Cége minden munkatársa egyszerűen elérheti a kiváló ügyfélélmény megteremtéséhez szükséges információkat, amellett, hogy az átlátható működés és teljesítmény révén megalapozott döntéseket hozhat cége folyamatos fejlesztéséhez.

Könnyebb, mint gondolná!

A könnyen haszálható és ismerős Office 365-tel munkatársai gyorsan felveszik a ritmust, így nem szükséges új szoftverek és rendszerek telepítésével bajlódnia. A Microsoft támogatását élvezheti – mi mindenről gondoskodunk Ön helyett.

Kedvező áron elérhető

A megoldás a felhőben működik, így nincs szüksége induló beruházásra, sem új szerverek és szoftverek vásárlására. Aktiválás után azonnal használhatja alacsony havi díj ellenében, és az előfizetés a mobilalkalmazásokat is tartalmazza.

Mobil hatékonyság

Értékesítési és ügyfélszolgálati csapatai a legjobb formájukat hozhatják gyakorlatilag bárhol és bármilyen eszközön.

Az idő elérkezett!

Azok a cégek, akik már használják a Dynamics CRM-et, biztosan nem mondanának le róla – hiszen azonnali előnyökre tehetnek szert a hatékonyság és az értékesítés terén, az ügyfelek színvonalas kiszolgálásával pedig megelőzhetik a konkurenciát.
Irodai munka3

Ne bízza a véletlenre!

Döntsön megfontoltan a marketing aktivitásaihoz, ügyfélkezeléshez és értékesítési folyamataihoz kapcsolódó információról.

Pontosítsa ügyetei előrejelzését a testreszabható Excel- integrációval, amellyel problémamentesen készíthet riportokat, elemzéseket és jelentéseket.

Kezelje rugalmasan és gördülékenyen értékesítési folyamatait! 
Köszönhetően az Outlook integrációnak naprakészen követheti az eladással kapcsolatos ügyfél oldalról érkező kérdéseket, felmerülő igényeket, valamint a kifizetésekből származó információkat.

Fókuszban az adatok

A beépített Power BI adatvizualizációs eszközzel képes egyetlen felület segítségével elemezni és kiértékelni a különböző területeken lévő lehetőségeit. 

Ismerje meg részleteibe nyúlóan adatait jelentései testreszabásának funkciójával, ahol teljes képet kaphat olyan részletekről, mint a potenciális érdeklödők aránya vagy a várható bevétel nagysága. 

Értékelje és rangsorolja meghatározó üzleti helyzeteit, lehetőségeit látványosan különböző prioritások alapján : földrajzi elhelyezkedés, árbevétel nagysága, cég létszáma, kiajánlható megoldások aránya és még sok más szempont alapján. 

Adatkezelés
Ügyfélkapcsolatkezelés

Ügyfélkapcsolat-kezelés bárhol és bármikor!

Hordja magánál teljes vállalkozása információt tetszőleges Windows, Android vagy IOS eszközein!

Élvezze a helytől független munkavégzés előnyeit a felhő alapú rendszerben, amelyet bárhol és bármikor kötöttségek nélkül elérhet!

DIGITÁLIS ÁTALAKULÁS AZ ÜGYFÉLKEZELÉSBEN

Töltse le az ügyfélszerzés analógiájának fejlődéséről szóló esettanulmányunkat!

“Az értékesítés, a szerviz és egyéb támogatási szolgáltatások számára az ügyfélkezelés – a potenciális vásárlók, illetve szerződések megszerzése és megtartása, a vásárlói elköteleződés kialakítása. Gyakorlatilag minden hétköznapi üzleti tevékenységben, személyes találkozókon és digitális érintkezéskor óriási jelentőséggel bír.”

Olvassa el kiadványunkat és tekintse meg, hogy milyen lehetőségeket tartogat a Microsoft Dynamics CRM!

Kérdése van? Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Scroll Up