Projektmenedzsment megoldás

Microsoft Dynamics NAV alapokon

Kérdezzen szakértőnktől!

Microsoft Dynamics NAV Projektmenedzsment megoldás


A Microsoft Dynamics NAV vállalatirányítási rendszer Projekt modulja hosszú távú munkák és projektek ráfordításainak részletes tervezését és nyilvántartását biztosítja. A vállalatirányítási rendszer alkalmazásával áttekinthetővé válik a munkaerő, a gépek és az egyéb erőforrások használata. A részletes kapacitástervezéshez költségtervek és kalkulációk állnak rendelkezésre és lehetővé válik a munkák egyes részfeladatainak elemzése a hosszú távú jövedelmezőség szempontjából.

Főbb jellemzői

  • Teljes körű projektmenedzsment
  • Projekt szakaszok és feladatok költségtervezése és ütemezése
  • Erőforrások kapacitásának és leterheltségének nyomon követése
  • Projekthez kötött anyagok, erőforrások, cikkek tervezése és felhasználása
  • Alvállalkozói teljesítések követése
  • Tényleges felhasználás, vagy szerződés ütemezés alapú számlázás
  • Naprakész projekt kontrolling
  • Azonnali pénzügyi és számviteli információk
  • Webportálok és dokumentumkezelés összekötése
  • Pontos tervezhetőség, költségvetés, erőforrás gazdálkodás

Főbb funkciói

Különböző erőforrások rögzíthetők, amelyek külön-külön vagy erőforrás csoporttá egyesítve is használhatók. Az erőforrások típusai, mint munkaerő, eszköz, alvállalkozó stb. a kívánt ütemterv szerint az egyes projektekhez rendelhetőek.
Kapacitás és értékesítés tervezése, az erőforrások felhasználásának és jövedelmezőségének kezelésével. A tervezés a naptár funkcióban a kívánt részletezettséggel és a kívánt időszakra végezhető. Nyomon követhető az erőforrások felhasználása, és átfogó kép nyerhető az egyes erőforrások kapacitásáról, rendelkezésre állásáról és tervezett költségéről a rendelések és az ajánlatok készítéséhez.
Az erőforrásokhoz és erőforráscsoportokhoz alternatív költségek is beállíthatók. A költség meghatározható konkrét értékkel, illetve százalékos vagy fix kiegészítő díj alapján. A rendszerben fix áras, valamint idő- és anyagfelhasználáson alapuló projektek is kezelhetők, számlázhatók.
  • A rendszerben összetett több szakaszból álló projektek is kezelhetők.
  • Lehetőség van a projektek és a költségvetések másolására.
  • Projektspecifikus árlista készíthető a cikkek, az erőforrások és a főkönyvi számlákon szereplő költségek felszámításához az adott projekt vevőjének részére.
  • Megtekinthetők a számított Befejezetlen termelés értékei.
  • A Több pénznem kezelése funkció használatával a projekt a helyitől eltérő pénznemben is tervezhető és számlázható.

Ügyfeleink mondták


„A szervezés és a hatékonyság a NAV rendszer használatával nagyságrendekkel megnőtt, ami a pénzügyi mutatókban is megjelenik. Csak ajánlani tudom minden kis- és középvállalkozásnak.”

Kretz Tamás, ügyvezető igazgató, Schrack-Seconet Biztonságtechnikai Kft.


További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel