Servotion

powered by Microsoft

TELJES KÖRŰ SZERVIZ MEGOLDÁS

Kérdezzen szakértőnktől!

Teljes körű szerviz megoldás

A MultiSoft teljes körű szerviz megoldást alakított ki, amely a szerviztevékenységek, munkatervezés és -irányítás hatékony kezelésében nyújt segítséget.

Az alkalmazás három fő pilléren alapul:

  • Web alapú bejelentő portál
  • Integrált vállalatirányítási rendszer
  • Univerzális mobil applikáció.


Megoldásunk elősegíti, hogy a szervezet megfelelően kiszolgálja az ügyfelek igényeit, rendszerezze az erőforrásokat a maximális hatékonyság érdekében, és növelje az ügyfelek elégedettségét. A szorosan integrált információk biztosítják a szükséges betekintést ahhoz, hogy jövedelmező döntéseket hozhasson a szerviztevékenységgel kapcsolatos költségek, készletek, munkaterhelések és pénzügyi megtérülés vonatkozásában.

Főbb jellemzői

  • Ügyfelei a web alapú bejelentő portál használatával a nap 24 órájában bejelenthetik problémáikat és nyomon követhetik korábbi hibabejelentéseik állapotát.
  • Jobban kézben tarthatja a javítási és karbantartási feladatokat, alkatrészkészletet, a költségeket és a feladatok sürgősségét, így eredményesebben tudja menedzselni a szerviz igényeket.
  • A kiosztott feladatok elvégzési sorrendjének meghatározását beépített útvonal optimalizáció segíti.
  • A megoldás mobil alkalmazása teljes mértékben támogatja a helyszíni szervizelési folyamatot, aminek köszönhetően minden adatot rögzíthet helyben online vagy offline módon, így nem vesznek el többé fontos információk.
  • Diszpécsereik munkáját grafikus tervező eszköz segíti a feladatok kiosztásában.
  • A rendszer által küldött automatikus üzenetek révén Ön és partnere mindig friss információkkal rendelkezik a szervizelés állapotáról (szervizes elindult, megkezdte a javítási munkát, befejezte a javítási munkát, …).
  • Amennyiben a szervizelendő berendezés képes a meghibásodás jellegéről üzenetet küldeni a rendszerben automatikusan generálódhat egy szerviz feladat és a hozzá tartozó munkalap.
  • A rendszer használata lehetőséget biztosít a munkalapok, ajánlatok és rendelések archiválására, biztosítva ezáltal a dokumentumok visszakereshetőségét és ellenőrzését.

Főbb funkciói

  • folyamatos karbantartási szerződések nyilvántartása
  • szerződések alapján az időszakos karbantartási igényekre automatikus szerviz rendelés generálás
  • szervizrendelések létrehozása ügyfél kérések vagy weben keresztül érkezett bejelentések alapján
  • hibajavítás/nem tervezett szerviz feladat esetén összevonási lehetőség a tervezett karbantartási feladatokkal
  • automatikus számlázás
  • szervizcikkekkel és alkatrészekkel kapcsolatos információk nyilvántartása
  • gyári/sorozat számok követhetősége
  • cikkek és alkatrészek szerviz- élettörténetének nyomon követése
  • alkatrészek kivételezése vonalkód vagy QR kód olvasó segítségével
  • rendelésekből szerviz feladatok lebontása és nyilvántartsa
  • szerviz feladatok ütemezése grafikus tervező eszköz segítségével
  • szerviz cikkek és erőforrások hozzárendelése a feladathoz
  • mobil kliens a helyszíni munkavégzéshez
  • munkalap kitöltés és új munkalap létrehozásának lehetősége a helyszínen
  • útvonal tervezés, optimalizálás a kiosztott feladatok között
  • állapot visszajelzés a központnak és megrendelőnek
  • ügyfél aláírásának rögzítése a helyszínen
  • a diszpécserhez beérkező feladatok szétosztása az alvállakozók között
  • alvállalkozóktől beérkező számlák kezelése
  • szerviz feladatok ütemezése grafikus tervező eszköz segítségével
  • alvállalkozók szervizesei által elvégzett munka és a felhasznált alkatrészek adminisztrációja
  • helyszíni munkavégzés mobil eszközön online és offline módon
  • saját erőforrásokhoz rendelt képzettségek
  • alvállalkozói erőforrások csoportosítása képzettségek alapján
  • szerviz cikkek javításához szükséges képzettségek nyilvántartása
  • ügyfél-specifikus árak, különféle díjazási típusok és ár csoportok kezelése
  • díjszabási sablonok használhatósága
  • túrában végzett kiszállási díjak visszaosztása
  • GPS alapú kiszállási díj kalkuláció
  • igények bejelentése 7×24 órában
  • bejelentések állapotának nyomon követése
  • az elvégzett javítás/karbantartási feladat értékelése (tetszőlegesen testreszabható kérdőivekkel)
  • jogosultságok kezelés

Ügyfeleink mondták

 

„Kifejezetten elégedettek vagyunk a szakmai hozzáértéssel, a rugalmassággal és a problémamegoldási készséggel. Bármilyen problémával fordulhatunk hozzájuk, mindenre van ötletük. Csak így tovább!”

Fritz Katalin, gazdasági igazgató, WILO Magyarország Kft.


További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel