Microsoft Dynamics 365 NAV vs. Business Central

ERP rendszerek összehasonlítása

Business Central: új rendszer, új köntösben

A Microsoft Dynamics 365 Business Central a Microsoft Dynamics NAV (korábbi nevén Navision) jelenleg is kapható verziója. A két vállalatirányítási rendszert azonban nem csupán a nevük különbözteti meg.

A Business Central a Microsoft által 2018-ban piacra dobott vállalatirányítási rendszere, kifejezetten kis- és középvállalkozások számára.

Első ránézésre egy teljesen új rendszernek tűnik, azonban az alapvető logikáját és funkcióit elődjétől, a Microsoft Dynamics NAV-tól örökölte. Így elmondható, hogy azok a vállalkozások, ahol már jól ismerik és szeretik a NAV működését, a Business Centralban sem fognak csalódni. Röviden, a Business Central mindent tud amit elődje, csak jobban, így az átállás könnyedén mehet végbe. Ráadásul új, hasznos funkciókkal is kiegészült, amelyek tovább javítják a felhasználói élményt

A NAV-ról...

Fontos megjegyezni emellett, hogy a korábbi NAV verziók Microsoft oldali támogatottsága folyamatosan szűkül, így azok, akik hosszú távon terveznek Microsoftos ERP rendszerükkel, előbb vagy utóbb érdemes elgondolkozniuk a váltáson.

NAV/Business Central, NAV, Microsoft ERP

Rugalmas rendszer, kibővült funkcionalitás

A funkcionális változásokon felül a Business Central több új lehetőséget is kínál:

  • A modern, web-alapú megjelenés nem csak a felhasználói élményt javítja, de a szemnek is kellemesebb látványt nyújt.
  • Új lehetőségek, bővítmények alkalmazása: a megújult fejlesztési nyelvnek (AL) köszönhetően lehetőségünk van extra funkcionalitást kölcsönözni vállalatirányítási rendszerünknek, amelyeket egyedi fejlesztések nélkül, egy alkalmazás-áruházból letöltve, akár magunknak is telepíthetünk.
  • Felhőben üzemeltethető rendszer: a korábbi, saját szerveren történő működtetés mellett immár lehetőségünk van havidíjas konstrukcióban, felhős szoftverként használni vállalatirányítási rendszerünket. Ennek következménye, hogy bármilyen mobileszközön, helytől függetlenül érhetjük el adatainkat a lehető legmagasabb biztonsági követelményeknek megfelelően. Ehhez nincs szükségünk másra, csak egy böngészőre és internetelérésre.

Természetesen a Business Central számtalan új funkciót is hozott az előző verziókhoz képest. Ezek felsorolását az alábbi formon regisztrálva kaphatja meg e-mailben PDF formátumban. 

A megújult felhasználói felület

Megmutatjuk, hogy miért érdemes Business Centralra váltani!

Annak érdekében, hogy megkönnyítsük a Microsoft Dynamics NAV és Business Central összevetését, készítettünk egy átfogó összehasonlítást a két rendszer közti funkcionalitásbeli különbségekről.

Microsoft Dynamics Business Central vs. Microsoft Dynamics NAV összehasonlító dokumentum

Miért épp a MultiSoft?

Cégünk teljeskörű megoldást kínál a vállalatirányítás, az ügyfélkapcsolat-kezelés valamint az egyedi szoftverfejlesztés területén. Magyarországi piacvezető pozíciónkon túlmenően 5 kontinensen átívelő nemzetközi kereskedelmi csatornával állunk potenciális üzleti partnereink rendelkezésére.

Közel harminc éves tapasztalatunk, a technológia fejlődésének folyamatos követése és szakembereink folyamatos képzése ad garanciát arra, hogy ügyfeleinket mindig a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni, ezáltal biztosítva számukra a folyamatos fejlődés lehetőségét.
Munkánk sikerességét multinacionális vállalatok elismerése, hosszú távú partnerségi viszonyok, továbbá több száz elégedett ügyfél bizonyítja.

Akikkel már együtt dolgoztunk...

ERP bevezetési segédlet letöltése

A PDF dokumentumot a megadott e-mail címre küldjük el Önnek