Ügyféladatok vs fluktuáció

2018.04.05.

Mi történik, ha egy alkalmazott elhagyja a céget? Hogyan lehetne központilag kezelni a céges email-es kommunikációt, felkészülve a hasonló esetekre?

Jöjjön el 2018. április 19-én megrendezésre kerülő ingyenes CRM workshopunk-ra és tudja meg miként védheti meg adatait.

Mi történik, ha egy alkalmazott elhagyja a céget?

Hogyan lehetne központilag kezelni a céges email-es kommunikációt, felkészülve a hasonló esetekre?

Részt akarok venni a rendezvényen: Regisztrálok a rendezvényre!

Manapság az email lett a kommunikáció elsődleges és preferált módja az üzleti életben, legyen szó a vállalat belső kommunikációjáról vagy az ügyfelekkel és partnerekkel való kapcsolattartásról.
Ezek az email üzenetek sok olyan fontos információt tartalmaznak, amelyeket mindenképpen érdemes megfelelő gondossággal kezelni. De mi történik, ha egy kollégája elhagyja a céget?

Microsoft Dynamics 365 for Sales (CRM) – automatikus email követés
A Microsoft Dynamics 365 email kliens integrációja egy régóta működő megoldás. A klienssel elérhető, hogy a céges ügyfél levelezések központi helyen követhetőek lehetnek, vagy akár más társosztályok is betekintést nyerhetnek a kommunilációba.

Főbb jellemzői:
  • Vizuális integráció az Outlook programmal
  • E-mailek, kapcsolatok, feladatok és naptárak nyomon követése
  • Nem szükséges email integráció az Outlook és a Dynamics 365 rendszer között
  • Email üzenetek automatikus követésének beállítása
  • Névjegyzék, naptár, telefonhívások, feladatok Outlookkal történő szinkronizálása
  • Offline képességek, ha a CRM kiszolgálóhoz való csatlakozása korlátozott

Regisztráció: Regisztrálok a rendezvényre!