Még nincs vállalatirányítási rendszerem

Minden cég életében elérkezik az a pillanat, amikor a kezdetben használt adminisztrációs eszközökkel már nehézkessé válik a vállalat vezetése, működtetése. Ilyenkor megfelelő odafigyeléssel és több tíz Excel-tábla használatával megpróbálhatjuk elodázni a változást, azonban a munkavállalóink türelmének tesztelésén felül, sajnos más hosszú távú eredményt nem érhetünk el vele.

De honnan tudhatom, hogy vállalkozásunk megérett -e egy ilyen nagy változásra?

Minden változás nehéz, különösen, ha a vállalkozás összes dolgozóját érinti. Ezért az ilyen döntések újra és újra visszakerülnek a fiókba, egészen addig, amíg már nem lehet őket tovább halasztani. Így tehát azt mondhatjuk, ha Ön már eljutott az oldalunkra, valószínűleg igencsak sürgető lenne a vállalatirányítási rendszer bevezetése. Mégis összegyűjtöttünk néhány árulkodó jelet, amelyet, ha Ön is tapasztal, akkor itt az ideje véget vetni a hezitálásnak:

és még sorolhatnánk a felmerülő nehézségeket.

Mitől jó egy vállalatirányítási rendszer?

Rendkívül fontos, hogy a kiválasztott vállalatirányítási rendszer a vállalat minden funkcióját képes legyen támogatni. Ide tartozik minden folyamat a számlázástól, a raktár-kezelésen keresztül, a vezetői döntésekig. A Microsoft Dynamics 365 Business Central egy olyan robusztus rendszer, amely 1995 óta gyűjti magába az aktuális piaci szereplők igényeit. A Microsoft évről-évre komoly hangsúlyt fektet a fejlesztési a folyamatra, amelynek eredménye egy mindenre kiterjedő, megbízható rendszer, amely tökéletesen megfelel a kor igényeinek.

Szintén fontos, hogy a könyvelő, a kereskedő és az ügyvezető ne ugyanazokat az adatokat lássa. Erre jelent megoldást a Business Central-ban a Szerepkör főoldal személyre szabhatósága. A könnyedén, drag&drop módszerrel összeállított egyéni oldalak segítségével, a rendszer indításakor mindenki a számára legfontosabb információkat láthatja.

Szintén fontos, hogy a választott megoldás ne csak személyre szabható legyen, de ezek a módosítások hosszú távon is fenntarthatók legyenek. Ez sok ERP rendszer esetében nehézkesen, sok energia árán oldhatók meg. A Business Centrál megoldása a problémára az Appsource alkalmazásáruház. Ennek használatával egyedi fejlesztésekkel bővítheti az egyébként is széles funkcionalitással rendelkező alaprendszert anélkül, hogy a bevezetésnél, és az esetleges frissítések során a kompatibilitás miatt aggódnia kéne. Jelenleg több, mint 3000 alkalmazás található az Appsurce-ban, és ezek száma folyamatosan bővül. Amennyiben érdeklik Önt a Multisoft add-on megoldásai, kattintson az alábbi linkre. Amennyiben mégsem találná meg a kívánt funkciót, természetesen egyedi fejlesztés során a MultiSoft Kft. is el tudja Önnek készíteni úgy, hogy a verziókövetés továbbra is garantált legyen.

A vállalatok számára egyre fontosabbá válik a mobilitás is, amely egy olyan igényt támaszt a vállalatirányítási rendszerek felé, amellyel korábban nem kellett szembesülniük. A Business Central azonban halad a korral, így adatait bárhonnan, bármilyen böngészővel rendelkező eszközről elérheti.

A rendszer futtatási környezete is érdekes kérdés lehet. A megfelelő szerver fenntartása ugyanis rendkívül költséges lehet, így nagy előny, ha úgynevezett SaaS, vagy IaaS módon is elérhető. A fenti lehetőségekről, és a Business Central licenszeléséről az alábbi linken olvashat többet.

Milyen vállalatirányítási rendszert válasszak?

Nem meglepő módon, a megfelelő vállalatirányítási rendszer kiválasztása rendkívül fontos. Ennek az egyik oka az, hogy egy ilyen bevezetés nem csak szoftverfejlesztéssel és implementációval jár, hanem a szervezet tagjait is rá kell venni arra, hogy használják és ismerjék meg a rendszert. Ebben jelenthet nagy segítséget, a letisztult felhasználói felület, és könnyen használható menüpontok. Ugyanilyen fontos, hogy a megfelelő szerepköröket, és a hozzájuk tartozó engedélyeket, felületeket személyre lehessen szabni. Erre azért van szükség, mert egy robusztus, minden funkcionalitást lefedő vállalatirányítási rendszerben, amilyen a Microsoft Dynamics 365 Business Central is, olyan mennyiségű funkció, és megoldás található, amelyre a legtöbb munkavállalónak nincs szüksége nap mint nap. A személyre és szerepkörre szabható felülettel viszont mindenkinek azok az információk jelennek meg, amik a legfontosabbak. A Business Central esetében, ezt egyszerűen, drag&drop módszerrel lehet akár egyedileg is felépíteni, így tényleg mindenkinek csak azok az információk jelennek meg, amelyekre szükség van.

A másik fontos tényező a választás során, hogy mennyire szabható személyre a rendszer. A Business Central esetében, egyesével tölthetők le a kívánt funkciók egy Appsource nevű alkalmazás áruházból. Ez a csatolási felület lehetővé teszi, hogy a letöltött funkciók a Business Central későbbi verzióival is kompatibilisek maradjanak. Természetesen mindig lehetnek olyan egyedi igények, amelyekre nincs kész megoldás. Ebben az esetben sem kell megijednünk, ugyanis a mi a MultiSoft-nál, több mint 20 éves tapasztalatunkkal, könnyedén lefejlesztjük az Önök számára fontos, a vállalkozásra szabott megoldást, valamint annak verziókövetéséről is gondoskodunk.

Hogyan zajlik a bevezetés?

Természetesen mi, a Multisoftnál a fenti lépcsőkön végigvezetjük Önöket, így biztosítva azt, hogy tényleg zökkenőmentes legyen az átállás.

multisoft vállalatirányítási rendszerek

ERP bevezetési segédlet letöltése

A PDF dokumentumot a megadott e-mail címre küldjük el Önnek