Kereskedelmi megoldás

Microsoft Dynamics NAV alapokon

Kérdezzen szakértőnktől!

Microsoft Dynamics NAV Kereskedelem


A Microsoft Dynamics NAV teljes körű megoldást kínál a kereskedelemmel foglalkozó vállalatok részére. Támogatja a vevők és szállítók kezelését, a készletgazdálkodást, árkalkulációt, raktármenedzsmentet és minden olyan területet, amely a kereskedelem alá tartozik.

Főbb jellemzői

  • Presales tevékenységek támogatása: A program ügyfélnyilvántartással, lehetőségek, tennivalók, kampányok kezelésével támogatja azt a folyamatot, amíg egy érdeklődésből rendelés lesz.
  • Eladási rendelések kezelése: A program a teljes eladási folyamatot támogatja az ajánlatkéréstől a számlázásig, beleértve a keretszerződések és a visszáruk nyilvántartását is. Kezelhetjük a vevők különböző szállítási címeit és a kiszállításokat végző szállítmányozókat is.
  • Cikkek és cikkcsoportok nyilvántartása: Hogyan kezeljem a több ezer cikkemet, hogyan csoportosítsam azokat, hogyan különböztessem meg a már eladott és a még csak katalóguscikként kezelt tételeket.
  • Árak és engedmények kifinomult kezelése: Vevők csoportjaira, sőt egyes vevőkre határozhat meg eladási árakat, ezeket kombinálhatja sor- és számlaengedményekkel, valamint fizetési kedvezményekkel.
  • Webshop integrált kezelése: A NAV rendszer integrálható meglévő webshopjával, ennek eredményeként a webshopban megjelenhetnek az aktuális cikk-, ár-, és készletinformációk, a rendelések pedig automatizáltan kerülhetnek át a NAV rendszerbe.

Ügyfeleink mondták


„Egy-két hónap után mindenki rutinosan használta a munkájához szükséges funkciókat – én például olyannyira megszoktam az új rendszert, hogy már kifejezetten élvezetesnek találom a NAV használatát. Lerövidültek a folyamatok, sokkal gyorsabban, sokkal hatékonyabban dolgozhatunk. Nagy előny, hogy nem kell minden adat kinyeréséhez új riportot készíteni, sokkal egyszerűbben megtaláljuk a szükséges információkat, mint a korábbi rendszerben.”

Szepesvölgyi Tímea, értékesítési képviselő, Fujifilm Kereskedelmi Kft.



“A program által biztosított jelentések jól szolgálják cégünk pillanatnyi helyzetének és adott időszakra vonatkozó állapotának feltárását és a változások vizsgálatát és elemzését. A már rögzített adatokból sokféle szempont alapján tudunk gyűjtéseket és ezen keresztül elemzéseket készíteni.”

Kacsóh Gergely, ügyvezető igazgató, Studio Moderna 2000 TV-Shop Kft.


További információkért vegye fel velünk a kapcsolatot!

Kapcsolatfelvétel